Belajar Cara Mencegah otot Kekejangan jalan Asli

Belajar Cara Mencegah otot Kekejangan jalan Asli

Pemulihan E21 membolehkan badan anda untuk melaksanakan yang terbaik! E21 adalah dunia SAHAJA organik spektrum penuh kapsul penggantian elektrolit. Kerana unsur-unsur 114 yang diperolehi daripada satu, tunggal sel alga marin semulajadi unsur-unsur ini adalah betul-betul bio-bersesuaian pada badan anda apabila ia memerlukannya. Lain-lain produk elektrolit sintetik memerlukan badan untuk memecahkan rantai sintetik mereka yang mencipta dan ini komposisi sintetik sering dikeluarkan sebelum badan anda boleh digunakan.

Pemulihan E21 akan membantu mencegah kekejangan kerana magnesium organik digabungkan dengan spektrum penuh garam dan mineral semula jadi termasuk kalium organik dan ini akan mengendurkan otot.

Kekejangan otot biasanya disebabkan oleh kekurangan zat elektrolit. Pemulihan E21 adalah produk SAHAJA yang menyediakan pelbagai mutlak elektrolit dalam kuantiti yang mencukupi unsur-unsur pencegahan kekejangan utama dalam hanya SATU capsule.E21 organik, semula jadi, bio-ada dan berpatutan. Ia menyampaikan elektrolit dalam nisbah yang betul dan mengimbangi untuk memastikan badan anda mempunyai pelengkap penuh elektrolit perlu untuk mengelakkan kekejangan otot.

Fakta yang paling penting tentang Pemulihan E21 adalah bahawa ia adalah benar-benar semula jadi dan organik dan ia tidak perlu pergi jauh daripada makanan tambahan lain yang sintetik dan penuh dengan pewarna dan bahan pengawet. Magnesium adalah elemen penting untuk mengelakkan kekejangan. Satu hidangan Pemulihan E21 mengandungi kira-kira 15% daripada pengambilan harian yang disyorkan Magnesium. Magnesium adalah kunci yang membuka kalium dalam badan anda yang membolehkan otot untuk berehat.

Pemulihan E21 diekstrak dari sel hidup yang mengandungi beberapa tahap tertinggi yang diketahui Beta-karotena. Setiap hidangan Pemulihan E21 akan menyediakan anda dengan 30mg perlindungan antioksidan bio-tersedia untuk memaksimumkan prestasi anda dan meningkatkan fungsi sistem imun anda.

Elektrolit adalah istilah saintifik bagi garam, khususnya ion. Elektrolit jangka bermakna ion secara elektrik dikenakan. Elektrolit yang paling terkenal adalah natrium tetapi ia berfungsi dalam keseimbangan dengan elektrolit lain adalah magnesium, kalsium, kalium dan klorida untuk mengekalkan homeostasis.

Oleh kerana kebanyakan tisu dalam badan manusia memerlukan elektrik untuk fungsi, dengan alasan bahawa laluan ini ion positif atau bercas negatif antara intrasel dan cecair extracellular menyediakan caj yang diperlukan. Tanpa tahap yang betul atau yang mencukupi elektrolit tertentu, atau sesungguhnya, kekutuban tertentu, tisu-tisu yang bergantung kepada pemindahan tenaga ini berfungsi dengan betul tidak menerima kuasa atau tenaga yang mereka perlukan, dan mereka tidak dapat berfungsi di puncak mereka.

Kita semua memerlukan pelbagai elektrolit yang berbeza dalam badan kita, kerana setiap digunakan untuk tujuan tertentu. Sebagai contoh, natrium, kalium dan kalsium, yang diperlukan untuk pengecutan otot. Magnesium diperlukan untuk bersantai otot. Jika ada tahap yang tidak mencukupi ini mengalir melalui saluran ion di dalam sel, pengecutan otot dan kedudukan akan menjadi miskin dan tidak seimbang yang akan membawa kepada kekejangan otot, keletihan dan prestasi yang lemah.

Jika anda sedang mahu produk yang akan membantu anda dalam pemulihan kekejangan otot E21 adalah untuk anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar