Alami Getaran Penyembuhan Lost Island dalam Backyard Anda Sendiri

Alami Getaran Penyembuhan Lost Island dalam Backyard Anda Sendiri

Dalam rancangan TV Hilang (yang saya peminat besar) Oceanic Penerbangan 815 kemalangan di sebuah pulau tropika di Pasifik Selatan. Yang terselamat tidak lama lagi mendapati diri mereka sembuh daripada penyakit kronik. Mereka cepat sembuh dari kemalangan kecil. Walaupun kanser hilang.

Well, saya akan menunjukkan kepada anda mengapa saya rasa kuasa penyembuhan "Pulau ini" tidak semua yang fantastis sama sekali. Plus, mengetahui bagaimana anda boleh mendapat manfaat kesihatan yang sama sama ada anda tinggal di Bermuda atau Norway.

Tema mengatasi rancangan tersebut menunjukkan bahawa pulau itu sendiri mengeluarkan penyembuhan radiasi magnetik. Bahawa Island ialah tumpuan mengalami tenaga penyembuhan planet ini.

Di sini di Maui Saya percaya pulau kami menarik sehingga getaran yang sama dari Ibu Bumi. Saya benar-benar tinggal di gunung batu lebur yang lebih tinggi daripada Mt. Everest (apabila diukur dari dasar laut).

Jadi adakah saya mencadangkan anda berhenti kerja dan berpindah ke "Pulau Reiki"? Manakala yang sentiasa kemungkinan ... Satu cadangan yang lebih praktikal adalah untuk mencungkil syurga penyembuhan anda tinggal di sekarang.

Saya amat mengesyorkan anda membuat hubungan fizikal dengan bumi SETIAP HARI SINGLE Walaupun ia hanya beberapa berkebun atau berjalan berkaki ayam di taman tempatan atau pantai.

Tetapi bagaimana jika anda sedang mengalami musim sejuk utara membeku? Saya tidak mahu anda berjalan berkaki ayam melalui salji dan mendapat jari kaki membeku ... Sebaliknya, sentuh (atau pelukan) pokok dengan tangan anda. Menarik ion negatif ke atas melalui akarnya. Pada masa yang sama anda akan dapat menghapuskan semua ion positif tekanan yang menghasilkan anda telah dikumpulkan dalam tekno-dunia kita.

Secara sedar dan aktif penalaan ke dalam tenaga penyembuhan bumi mungkin lebih berkuasa daripada tidak sedar dan pasif tinggal di titik tumpuan seperti pulau Lost ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar